FORSENDELSE, LEVERING & RETURNERING

Juridisk adresse

Eliasgade 2A, 1. tv
2300, København S 
Danmark

Nedenstående salgs- og leveringsbetingelser gælder for alle leverancer fra AVIAVI.dk Betingelserne gælder i det tilfælde, hvor der ikke er indgået andre skriftlige aftaler mellem dig som køber og AVIAVI.dk Dokumentation og vejledning: Hvis der findes produktbeskrivelser og brugervejledninger til varen, følger disse med leverancen fra AVIAVI.d Leveringstidspunkt og transport Levering af varer fra AVIAVI.dk anses for sket, når forbrugeren har fået varen udleveret. Forsendelsen af varer sker med GLS.

kundeservice

Al henvendelse til AVIAVI.dk skal ske via mail på amandascharling@outlook.dk, eller gennem kontaktsiden. Jeg besvarer alle henvendelser i hverdage fra kl  9-16. Herudover kan der være op til 24 timers behandlingstid på henvendelser. 

Levering

Ved levering af dine vare(r), leveres din pakke til en pakkeshop nær dig via GLS.
Leveringstid  2-5 hverdage fra afgivelse af ordretidspunktet på AVIAVI.dk. 

Leveringstiden kan forlænges med 1-3 hverdage, ved bestillinger på tilbudsdage som Black Friday, weekenddage mm.
Er der tale om bestillingsvarer eller specialbestillinger, kan leveringen også forlænges med ekstra tid efter aftale. Ved udsalg, juletid og lign. kan leverigstiden blive længere pga. evt. travlhed.

Hvis kunden ikke henter sin pakke i pakkeshoppen indenfor 7 dage, efter levering retuneres pakken (pr. GLS’ regler) til trykkeriet. Jeg debittere 69,-, for at dække de dobbelte fragtudgifter, samt omkostningerne for at finde varen og udpakke den. Pengene for varerne refunderes indenfor op til 10 hverdage efter modtagelse.

Risikoen for varerne

Risikoen for varer købt hos AVIAVI.dk overgår til dig som forbruger på leveringstidspunktet.

Fejl eller mangler

Eventuelle fejl eller mangler ved levering fra AVIAVI.dk, skal påberåbes i rimelig tid efter, at du har opdaget fejlen – dog inden 3 hverdage. Det er din pligt at angive og på forlangende vise, hvordan fejlen eller manglen ytrer sig. Hvis du opdager en fejl, skal du hurtigt rette henvendelse til AVIAVI.dk – dog inden 3 hverdage. Dette skal ske skriftligt ved at sende en mail på amandascharling@outlook.dk med billeder af fejlen samt en grundig beskrive af din ordrenummer samt dit navn og et kontakt nummer.

Returnering

Som kunde hos AVIAVI.dk har du 30 dages returret. Ved returneringen skal du selv købe et pakkelabel i en pakkeshop, når du returnere din pakke. Ønsker du at returnere et køb fra postershop.dk, skal du sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse, og inden 30 dage efter modtagelse. Du har pligt til at returnere varen i væsentlig samme stand og mængde, som den er modtaget. Pengene refunderes indenfor op til 10 hverdage efter modtagelse.

Du skal selv afholde de omkostninger, der er forbundet med at returnere varen til AVISVI.dk. Du bærer selv risikoen for at AVIAVI modtager din returvarer i god stand. Ved evt. mangler og værdiforringelse ved modtagelse af din retur sendte varer, kan AVIAVI.dk modregne et evt. tab. Plakater med knæk og hakker er værdiforringelse og dette modregnes kundens returnerede køb.

Kan jeg bytte min vare?

Jeg håndterer ikke ombytning. Hvis du ønsker at bytte din vare/dine varer fungerer det gennem vores retursystem. Du kan tilbagesende din vare indenfor 30 dage, hvorefter du kan bestille en ny vare som du plejer.

Varer undtaget fortrydelsesretten

Alle så personiliseret bestillinger, som speciallavede plakater – enten lavet i særligt materiale eller specialmotiv eller andre bestillinger, hvori der indgår et unikt opsætning, såsom et navn eller lignede, tages ikke retur.

Betaling

Blablabla

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Ved tilfælde af at du fortryder et køb på AVIAVI.dk, får du købsbeløb indbetalt til AVIAVI, tilbagebetalt. Dette sker først når vi har modtaget din fremsendte varer retur og denne er gennemgået for evt. mangler eller værdiforringelser. Din fortrydelser skal også ske skriftligt inden 14 dage fra købstidspunktet. Viser der sig en værdiforringelse ved returnering af dit køb til AVIAVI.dk, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet iht. handelsbetingelserne.

Returnering af varer – Adresse

Ved returnering af et køb, skal du sende en mail til os på info@postershop.dk, med dine ordreoplysniner. Når kundeservice har behandlet din mail, sender vi dig en pakkelabel. Pakken skal TYDELIGT mærkes “retur” og der skal vedlægges kopi af købsfaktura. Det er dig, som som skal stå for fragtomkostninger ved en returnering.

Ved returnering skal du aflevere din pakke i en GLS-pakkeshop. Det koster 49 kr. i fragt at returnere en pakke. Dette beløb fratrækkes, når vi refunderer din betaling.

Ønsker du at sende pakken selv, skal pakken sendes til:
Eliasgade 2A, 1. tv
2300, København S.

OBS: AVIAVI modtager ikke pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.

Reklamation

Det sker at en vare kan godt have skjulte fejl eller mangler ved købet, som måske først viser sig senere. Hvis det er tilfældet kan du som kunde hos AVIAVI.dk gøre brug af dine 2 års reklamationsret iht. købelovens regler om 24 måneders reklamationsret. Dog skal det understreges, at reklamationsretten ikke dækker, når fejl, skader eller slidtage opstår på grund af forkert brug, manglende vedligeholdelse eller almindeligt slid. Fejlen skal have været tilstede på købstidspunktet og må på ingen måde skyldes mishandling eller anden grov håndtering af købet efter købstidspunktet. I tilfælde af gensendelse af varer, sker dette indenfor maks. 7 hverdage efter korrespondance med kundeservice på